Veelgestelde vragen - Sportbeer.nl
ONZE VOORDELEN
  • Gratis Verzending
  • Gratis retourneren (NL)
  • 30 dagen bedenktijd
  • Bezorgen op afhaallocaties
  • Snelle (avond)levering
  • Bepaal uw bezorgdag
  • Vragen? 085 - 401 38 53
Sportwebwinkel Sportbeer.nl

Veelgestelde vragen

 

Top 5 meest gestelde vragen:

1. Ik heb een product besteld, maar nog niet gehoord of het verzonden is. Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

2. Ik heb een product ontvangen, maar het is niet naar wens. Wat moet ik doen? 

3. Kan ik langskomen bij Sportbeer om artikelen te zien of te passen?

4. Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het is niet compleet. Wat moet ik doen?

5. Hoe kan ik betalen bij Sportbeer.nl?

 

Overige vragen

Wat is de levertijd van een product?

Er staat bij het product 'ontvang email bij nieuwe voorraad', wat betekent dit?

Ik heb een product dat gebroken/beschadigd is. Wat moet ik doen?

Ik wil graag meer dan 5 stuks bestellen van een artikel, kan ik korting krijgen?

Ik wil een product kopen, maar ik kan het niet in mijn winkelmandje doen. Hoe kan dat?

Ik heb een product geretourneerd maar ik heb het aankoop bedrag nog niet terug gestort gekregen.

Hoe zit het met de bezorging rond om de feestdagen?

Bij de status van mijn product staat "wacht op betaling" terwijl ik al wel heb betaald. Wat moet ik doen?

Kan ik ook aangeven wanneer mijn bestelling bezorgd kan worden?
 

 

 

Bestellen

Ik wil graag meer dan 5 stuks bestellen van een artikel, kan ik korting krijgen?
Wij raden u aan om ons te bellen of een e-mail te sturen. Aan de hand van welk product het is en de hoeveelheid bieden wij u eventueel een korting aan.

Ik wil een product kopen, maar ik kan het niet in mijn winkelmandje doen. Hoe kan dat?
Bij het product staat "ontvang een e-mail bij nieuwe voorraad". Dit betekent dat zowel wij als de leverancier het product niet op voorraad hebben. Wanneer u uw e-mail achterlaat, ontvangt u een e-mail wanneer dit product weer op voorraad is. Helaas kunnen wij geen indicatie geven van deze levertijd.

Er staat bij het product "ontvang e-mail bij nieuwe voorraad" Wat betekent dit?
Zie het antwoord op bovenstaande vraag.

Hoe kan ik betalen bij Sportbeer.nl?
Bij Sportbeer.nl kun je betalen met iDEAL, Paypal, creditcard of vooruitbetaling.

Kan ik langskomen bij Sportbeer om artikelen te zien of te passen?
Het is alleen mogelijk om langs te komen op afspraak bij Sportbeer. 

 


Levertijd

Wat is de levertijd van het product?
De levertijd staat vermeld bij elk product. Hebben we het product op voorraad, dan geldt; voor 22:15 uur besteld, de volgende dag in huis. Is het product niet op voorraad dan is de levertijd langer en dat staat dan aangegeven bij het product. Wij proberen de levertijd zo goed mogelijk na te streven. Mocht dit niet lukken dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Ik heb een product besteld, maar nog niet gehoord of het verzonden is. Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Uw product is nog niet op voorraad. Op de pagina van het product staat de levertijd vermeld, maar u kunt ook inloggen om de status van uw product te bekijken. Wanneer het product verstuurd, ontvangt u om 06:00 uur 's ochtends op de dag dat het product bij uw wordt afgeleverd een email met daarin een Track & Trace-code. Met deze code kunt u zien wanneer uw product geleverd wordt. Soms wordt deze mail in de spam-map geplaatst.

Kan ik ook aangeven wanneer mijn bestelling bezorgd kan worden?
Helaas is dit niet mogelijk, doormiddel van een Track & Trace-code kunt u zien wanneer het product wordt geleverd en rond welke tijd.


Ontvangen producten

Ik heb een product dat gebroken/beschadigd is. Wat moet ik doen?
Maak foto’s van de beschadigingen en van de doos. Deze foto’s kunt u sturen naar info@sportbeer.nl. Vermeld daarbij uw ordernummer en een duidelijke toelichting welke onderdelen beschadigd/gebroken zijn. De meeste problemen lossen we binnen 24 uur op. Echter kan het soms iets langer duren. Dit is afhankelijk van de schade.

Ik heb een product ontvangen, maar het is niet naar wens. Wat moet ik doen?
U kunt het product binnen 30 dagen gratis naar ons retourneren. Wanneer u naar de pagina ‘retourneren’ gaat, vindt u het stappenplan voor het retourneren. Mocht u geen ander product ervoor in de plaats willen, dan storten wij binnen 14 dagen na de ontvangst van uw product het aankoopbedrag terug. Mocht u een ander product ervoor in de plaats willen, dan adviseren wij u vooraf een e-mail te sturen naar info@sportbeer.nl. Vermeld daarin uw ordernummer en welk product u in de plaats wil ontvangen.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het is niet compleet. Wat moet ik doen?
U kunt ons een e-mail sturen met daarin uw ordernummer en welk artikel u mist.  Wij zorgen er dan voor dat het niet geleverde product zo spoedig mogelijk naar u opgestuurd wordt.
 

 

Betalingen

Ik heb een product geretourneerd maar ik heb het aankoopbedrag nog niet terug gestort gekregen.
Nadat wij uw product in ontvangst hebben genomen, wordt deze gecontoleerd. Mocht alles in orde zijn, dan zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen worden teruggestort op de rekening waarmee u de order heeft betaald. Indien de 14 dagen al verstreken zijn, dan vragen wij u contact met ons op te nemen.

Bij de status van mijn product staat "wacht op betaling" terwijl ik al wel heb betaald. Wat moet ik doen?
Wanneer u niet via iDEAL of Paypal betaalt, verloopt de verwerking van de betaling wat langzamer. Bij overschrijving komt de betaling niet direct bij ons binnen. Heeft u via overschrijving betaald, dan kan het ook zijn dat u bent vergeten uw ordernummer te vermelden. De betaling wordt dan met de hand gecontroleerd, dit kan iets langer duren. Mocht de status na 5 dagen nog op ‘wacht op betaling’ staan, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Sportbeer.nl facebook Sportbeer.nl twitter Sportbeer.nl pinterest
keyboard_arrow_up